Børnehjælpsdagen

 

Vi er en hjælpeorganisation for anbragte børn og udsatte unge. Vi ved at de har ressourcer og potentialer, som vi kan være med til at udfolde. Derfor har vi forskellige event, projekter og arrangementer, som støtter dem.

Vi er en af Danmarks ældste hjælpeorganisationer, med hovedkontor i København, og et kontor her i Aarhus, hvor vi sidder tre ”piger” som alle er projektledere.

Vores kontormiljø i Aarhus er meget afslappet og hyggeligt. Vi søger en person, som godt kan lide et roligt miljø, hvor der er tid til omsorg, sjov og ballade samtidig med at vi får gjort en stor forskel for nogle af landets mest udsatte børn og unge.

Læs om vores organisation på www.bhd.dk .

 

Vi mangler en, som vil komme 5-6 timer om ugen, enten en hel dag eller fordelt på to dage. Vi er fleksible!

 

Adresse

Vester Alle 8, lokale 2.04, 8000 Århus C

 

Opgave

Vi har ret meget registrering af ansøgninger til vores Drømmebank og til vores it-fond. Derudover så vil der være forskellige indtastningsopgaver.

Det vil også være muligt at deltager i nogle af arrangementerne med børnene og events hvis du skulle have interesse i det.

 

Kompetencer

Det er primært indtastning på computeren, hvor du vil få adgang til vores kartoteker m.m.

Derfor er det vigtigt at du ved hvordan du bruger en computer, og synes det er sjovt at sidde ved en skærm.

 

Kontaktinfo

Hvis du vil vide mere, så er du meget velkommen til at kontakte:

Susanne Jensen (projektleder & frivilligkoordinator)

M: 28 93 07 27

sj@bhd.dk